להתייעצות מהירה מלאו את הפרטים הבאים:

מבנים ניידים למכירה

מבנים ניידים למכירה הם פתרון קל ונוח אשר יכול לעזור במקרים כמו שיפוץ הדירה או מעבר דירה הדורש שהייה בבית זמני וזאת מבלי לבזבז כסף רב על שכירות, משרד לעסק המעדיף לחסוך את עלויות השכירות ואפילו מחסן לעסק שכרוך בהחזקת ציוד במקום. א. רסי בניה מתקדמת מתמחה בהקמה, ניוד ושיווק של מבנים ניידים מסוגים וגדלים שונים. אם אתם מחפשים מבנה נייד מומלץ לפנות רק לחברה מקצועית אשר מבינה בתחום.

מבנים ניידים למכירה – למה זה טוב

אחד היתרונות של מבנים ניידים הוא שהם לא דורשים התעסקות עם אישורים ובירוקרטיה מורכבת למטרת השמה של המבנה בשטח או בחצר הבית. הם חוסכים את הריצות וההתעסקות עם אישורי בנייה, שרטוטים שונים חריגות וועד.

אפשר למצוא מבנים ניידים למכירה בכל גודל, החל מחדר בודד הכולל שירותים ומטבחון זעיר, ועד מבנה שלם הכולל חמישה חדרים. מבנים ניידים בנויים כדירה לכל דבר והם כוללים  שירותים, מקלחת, מטבח, חדרים, מזגנים ועוד. בחירת  גודל המבנה תלוי בעיקר בצרכים שלכם ובדרישות שהשונות. רב העבודה היא למעשה  חיבור של המבנה הנייד לתשתיות המים, החשמל והגז אז אפשר ליהנות מבית לכל דבר.

מה כדאי לבדוק

השכרה או רכישה של מבנה נייד הינו  פתרון קל ונוח לכל מטרה. מאידך חשוב לזכור שמבנה נייד המשמש כבית או כמשרד חייב להיות בטיחותי ונוח. ודאו כי המבנה שאתם מתכננים לרכוש או לשכור עומד בתווי תקן אשר מוכרים על ידי משרד השיכון. בדקו מהם הצרכים השונים שלכם במבנה, לדוגמא: מספר החדרים, גודל מטבח, כמה מזגנים אתם צריכים במבנה וכו’.

אנשים רבים חולמים על קרקע פרטית ועליה בית פרטי, בעזרת  מבנים ניידים החולם כבר אינו רחוק ויכול לקרום עור וגידים. בעלי קרקע  חקלאית שמעוניינים להקים  בית, יכולים לגור במבנה נייד שישמש כבית לכל דבר בשנים הראשונות. מבנים ניידים למכירה הינם פתרון זול שמאפשר לבני זוג לגור בבית עד שיוכלו לבנות בית פרטי מבלי  להתפשר על האיכות שלו. מומלץ לפנות ולקבל מידע נוסף אודות מבנים ניידים. בכל מקרה יש לפנות רק לחברה מקצועית שמבינה בנושא.

בעשור האחרון יותר ויותר אנשים וגופים מכל המגזרים מגלים את היתרונות של מבנים ניידים, ורבים מחפשים בשוק אחר מבנים ניידים למכירה. מבנים אלו שמיוצרים בבניה קלה מסופקים בשיטות שונות של בניה ורמות שונות של ביצוע וגימור, ןמעניקים מענה לקשת רחבה של צרכים החל ממבנה למחסן, משרד ועד בית מגורים. למי שמחפש מבנה נייד למכירה כדאי להכיר תחילה את הענף ולרכוש את המבנה מחברה מקצועית ומומלצת בתחום.

מה זה אומר מבנה נייד?

לפני שמתחילים לחפש מבנה נייד למכירה כדאי להבין את משמעותו של מונח זה. מבנה נייד המכונה גם מבנה יביל, הינו שם כללי שבא לתאר מבנים בבניה קלה שניתן לשנע ולהוביל ממקום למקום באמצעות משאית עם מנוף, בשלמותם או בחלקים. אכן, ממש כמו בארה”ב אנו נתקלים מידי פעם בכבישי הארץ במבנה המובל על גבי משאית. יכולת שינוע זו נובעת מהיותם של מבנים ניידים עשויים מחומרי בניה קלה כמו עץ, פלדה, פוליסטרין ואלומיניום. המבנים עצמם מיועדים למגוון צרכים ושימושים לרבות שטחי אחסון, חללי עבודה ולימוד ומתחמי מגורים.

היתרונות של מבנים ניידים

רבים בציבור מחפשים אחר מבנים יבילים למכירה עקב שורה ארוכה של יתרונות:

  • ניידות- מבנה נייד כשמו כן הוא, ניתן לניידו ממקום למקום בהליך לא מורכב, העושה שימוש במנופים המרימים ומניחים את המבנה על גבי משאית.
  • מגוון מטרות- מבנים ניידים יכולים לשמש למגוון מטרות, ממחסן ועד לדירת מגורים.
  • מחיר- עלות מבנה נייד זולה יותר מבנייה סטנדרטית בגין הליכי בניה מהירים שאינם נדרשים בהרבה כוח אדם. עלות נמוכה של בניה מסוג זה הופכת את רכישת המבנים לאפשרית לאנשים רבים שידם אינה משגת בניית בית קבע בשיטות בניה סטנדרטיות.
  • גמישות- במבנה יביל קיימת גמישות רבה בתכנון והקמת המבנה, בכל צורה, מאפיין וגודל מבוקש. בנוסף, בגין אופיו המודולארי, גם לאחר קבלת מבנה מוגמר, פשוט וזול לבצע בו שינויים ותוספות ללא צורך בשבירת קירות, וזאת על ידי שינוי מיקומם של לוחות פנים המבנה.
  • איכות – מבנה יביל למכירה המתוכנן ונבנה על ידי חברה מקצועית, מציג רמה גבוהה של ביצוע וגימור, בין היתר מבחינת אטימות, בידוד, עמידות והתאמה לאקלים בארץ.
  • בידוד- מבנים ניידים מציגים רמה גבוהה של בידוד תרמי מפני קור וחום ובידוד אקוסטי המונע חדירת רעשים. רמת בידוד זו חוסכת בהוצאות אנרגיה ומעלה את איכות החיים בבית.
  • איכות סביבה- מבנים ניידים הינם מבנים ידידותיים לסביבה, הן מבחינת חומריהם והן מבחינת הליכי בנייתם, הזיהום והפסולת שהם מותירים אחריהם.
  • מהירות- תכנון ובניית מבנה נייד הרבה יותר מהירים מאשר מבנה סטנדרטי ויכולים לארוך שבועות ספורים עם התקנה בשטח של ימים ספורים. מהירות בניית המבנה חוסכת בהוצאות שונות, החל בעלות שירותי אנשי מקצוע ועד לכסף עבור השכרת מבנה זמני עד להשלמת עבודות הבניה. בנוסף, מהירות הבניה מספקת מענה מצוין למי שקצר בלוחות זמנים ונדרש למבנה כמה שיותר מהר.
  • עמידות- מבנים ניידים למכירה שמבוססים על חומרי גלם איכותיים, חזקים ועמידים ועם מערך בניה מתקדם ומדויק, מבטיחים קבלת מבנה עמיד ביותר לאורך זמן, בכל תנאי מזג אוויר.
  • יסודות- לעיתים קרובות מבנה נייד אינו נדרש בהתקנת יסודות בתוך האדמה ההופכים אותו למבנה קבע. כך תהליך בניית, התקנת והצבת המבנה הרבה יותר מהיר, זול ופשוט.
  • אסטטיקה- מבנים ניידים נבנים מחומרי גלם איכותיים, נקיים, חדישים וחלקים ברמת גימור גבוהה, ההופכת אותם למבנים אסטטיים ונעימים לעין.
  • מבנה בכל גודל מבוקש- מבנים ניידים למכירה מוצעים בשלל מידות, מחלל אחד קטן ובסיסי ועד למרחב שלם עם ארבעה, חמישה חדרים ויותר.
  • הצבה- מבנה נייד ניתן להצבה על גבי מגוון סוגי משטחים, על כל סוג של קרקע ואפילו  אפשר להציבו על גבי גג של מבנה קיים.

מבנה נייד למגוון צרכים ושימושים

מבנה נייד למכירה מתאים לגורמים רבים בציבור ובמשק עבור קשת רחבה של שימושים וצרכים. אכן, ברחבי הארץ ניתן למצוא מגוון של מבנים ניידים מסוגים שונים ובמגוון רמות גימור, החל ממבנים בסיסיים ועד למבני פאר מושקעים ומרווחים. בין היתר מבנים אלו יכולים לשמש לצרכים הבאים:

  • בית מגורים- למשל לזוגות צעירים שחולמים על בית צמוד קרקע אך אין להם כסף לבניית בית סטנדרטי, עבור הצבת בית על גבי קרקע חקלאית, להוספת יחידת מגורים בחצר ההורים לבן מתגבר, אחרי צבא או לזוג צעיר.
  • משרד- מבנה נייד יכול לספק מענה מושלם עבור משרד זמני או קבוע בכל קנה מידה, רמת פאר וחיבורי תקשורת. כך למשל, משרד נייד נפוץ באתרי בנייה כמשרד מכירות. כמו כן הוא אידיאלי לאנשים שרוצים לעבוד מביתם ומבקשים למקם את המבנה בחצר.
  • כיתות לימוד- לא אחת בתי ספר סובלים ממחסור בכיתות לימוד ומבנים ניידים מספקים מענה מיידי ויעיל לצורך זה, בין אם עבור בית ספר יסודי, תיכון או אקדמיה.
  • מחסנים- מבנה נייד מספק פתרון אחסון מצוין זמני וקבוע למגוון צרכים, בין אם כמחסן גינה, מחסן כלי עבודה, מחסן משרדי, מחסן של בית מלאכה ועוד.
  • חדרי אירוח- מבנים ניידים מעניקים פתרון אידיאלי, יעיל, זול, מהיר ואיכותי עבור צימרים וחדרי אירוח, בשטחים פרטיים או בשטחי קיבוצים. את חדר האירוח ניתן לתכנן בכל מפרט ובכל צורת עיצוב מבוקשת.

בית מגורים לכל דבר

קניית מבנה נייד למטרת מגורים תעניק לבעליו דירה לכל דבר, על כל המשתמע מכך, לרבות מטבח מצויד ומאובזר, ריצוף עכשווי ואיכותי, חדרי שירותים ואמבטיה, סלון, חדרי שינה, חדרי ילדים, אורחים, חדר עבודה, מרפסת וכו’. בנוסף ניתן להקים במבנה גם ממ”ד קבוע או נייד העומד בכל דרישות החוק. מבנים אלו מצוידים ומחוברים לכל תשתית נדרשת לרבות חשמל, מים, ביוב, גז, מיזוג אוויר וכדומה.  בנוסף, ניתן לתכננם ולעצבם בכל סגנון מבוקש ועם מגוון חומרי גלם שונים, מבית בסגנון כפרי ועד לבית עכשווי ומודרני. למעשה ניתן לעצב את הבית ברמת פאר גבוהה כך שלא ניתן יהיה לזהותו כמבנה נייד. ואם לא די בכך, מהיותם מבנים מודולאריים ניתן גם לאחר שהבית מוכן לשנותו, להגדילו ולשדרגו.

מבנים אלו מעניינים סוגים רבים של אנשים לרבות זוגות צעירים שאין להם כסף לבית קבוע, אנשים הרוצים לבנות בית להשקעה, אנשים מבוגרים שרוצים לעבור לבית הרבה יותר קטן ופשוט לתחזוקה, אנשים החיים בחו”ל ומחפשים פתרון מגורים זמני בארץ, ועוד.

קנייה נכונה של מבנה נייד

בכדי למצוא בית יביל למכירה שיהיה איכותי ומתאים לצרכים אישיים, חשוב לתת דגש על ההיבטים הבאים:

  • מטרת המבנה- הבינו לפרוטרוט את הצרכים שלכם מהמבנה, למה הוא ישמש, כמה חדרים נחוצים לכם, היכן יהיו נקודות חשמל ומים, מספר מזגנים, מידות ומאפייני מטבח, האם יש צורך בחדר שירותים אחד או יותר, ועוד.
  • בטיחות- בכדי לוודא שמדובר במבנה בטיחותי יש לבדוק שהוא עומד בדרישות תקן של משרד השיכון.
  • חברה מומלצת- בגין עליית הביקוש לבניה קלה ומבנים ניידים, בשוק של ימינו גם הרבה חברות המציעות שירותים אלו. יחד עם זאת, חברות אלו אינן עשויות מקשה אחת והן נבדלות במידת ניסיונן ומקצועיותן בתחום. לכן חשוב לבחור בחברה מנוסה, מוכרת ומומלצת שמספקת שירות איכותי, יעיל ואמין.
  • תכנון- קבלת מבנה נייד מוצלח מתחילה כבר ברמת התכנון, ביכולת לספק מבנה מתאים לדרישות וצרכים מצופים, עם רמה גבוהה של עמידות לאורך זמן.
  • העברת מבנה- במידה ומתכננים להעביר את המבנה הנייד שנרכש ממקום אחד לאחר, חשוב לבצע הליך זה עם גורם מיומן ומנוסה בהעברת מבנים. כמו כן יש לבדוק שגם בעתיד המבנה יהיה מתאים ובטוח לשינוע והעברה, באופן שלם ומבלי שאיכותו תיפגם.
  • הכנת השטח- יש לבחון את השטח שעליו יוקם המבנה ובמידת הצורך לפלסו וליישרו. יתכנו מקרים בהם יהיה צורך בהכנה של יסודות עבור המבנה. בכל מקרה חשוב להיוועץ בנושא זה עם גורם מקצועי אמין ומנוסה.

חברה מומלצת לקניית מבנה נייד

כאמור, אחד הפרמטרים החשובים בקניית מבנה נייד הינו הגורם ממנו הוא נרכש, והיותו החברה מוכרת ומומלצת בתחום. אחת הדוגמאות היותר טובות לחברה מומלצת הינה א. רסי בע”מ – בניה מתקדמת. מדובר בחברה וותיקה שקיימת כבר מעל לשני עשורים, המתמחה בתכנון ובניית מבנים ניידים בשיטות שונות של בניה מתקדמת וקלה עבור צרכי גורמים פרטיים, עסקיים ומוסדיים. בין היתר החברה בנתה מבנים יבילים עבור דירות מגורים, דירות משרדים, כיתות לימוד, חדרי תקשורת, תוספות בנייה, צימרים ועוד.

כל מבנה המוזמן מהחברה מבוסס על תוכניות מפורטות המותאמות באופן מלא לדרישות הלקוח ותנאי השטח. את המבנה מתכנן ובונה צוות מקצועי מיומן ואיכותי שכולל מהנדסים, אדריכלים, הנדסאים, מעצבי פנים, חשמלאים ועוד. ההליך עצמו מבוצע ביעילות ומהירות, תוך עמידה בתקנים ובלוחות זמנים שנקבעו מראש.

קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני