להתייעצות מהירה מלאו את הפרטים הבאים:

השימושים השונים של מבנים יבילים

מבנים יבילים נועדו למגוון רחב מאוד של שימושים. מבנים יבילים אינם אחידים ופעמים רבות אינם דומים זה לזה. ניתן להשיג מבנים יבילים בגדלים משתנים, מחומרים איכותיים יותר או פחות, מחברות שונות, במגוון רחב מאוד של מחירים ובעיצובים שונים.

מבנים יבילים אשר נחשבים לפופולריים והמוכרים ביותר הם מבנים יבילים שקרויים גם קראוונים. קראוונים הינם מבנים שיכולים גם לשמש כמשרדים או כסביבת עבודה. קראוונים אלה משמשים לא פעם כמבנים נייחים לכל דבר משום ששנים רבות הם מונחים במקום אחד והם אינם ניידים.

קראוונים במקרים אחרים משמשים בתור מבנים יבילים אשר מיועדים למגורים. קראוונים אלה ניתן לחבר לכלי רכב איתו עוברים ממקום למקום. מבנים יבילים אלו מתאים לאנשים אשר מטיילים במקום כלשהו ורוצים להנות מנוחות של בית.

מבנים יבילים הם מבנים אשר אין להם יסודות ואשר ניתן להזיזם בקלות ממקום למקום על-ידי כלי רכב. כיום ישנן חברות אשר מייצרות מבנים יבילים אשר נראים מפוארים כבית לכל דבר. טרנד זה תפס תאוצה במיוחד בארצות הבית לאחר המשבר הכלכלי. קניית מבנים יבילים אשר מיועדים למגורים הינה זולה בהרבה מקניית מבנים נייחים. משום שיותר אנשים לאחר המשבר בחרו לקנות ולגור מבנים יבילים בגלל אילוצים כלכליים הייתה דרישה להפוך מבנים יבילים לנאים ככל האפשר. לכן כיום ניתן לקנות מבנים יבילים עם רמה גבוהה בעבודות ברזל אשר נראים כבקתות עץ נאות מאוד ומבחינה חיצונית הם אינם מעידים על מצוקה כלכלית או על עוני. מבנים יבילים לעתים אינם נוחים מאוד למגורים משום שהם צפופים.

בארצות הברית ישנם אתרים שלמים אשר מיועדים למבנים יבילים גם לאנשים אשר רק מטיילים באזור וגם אנשים אשר גרים במקומות אלה דרך קבע. באתרים אלה יש נקודות חשמל, חיבורים למים ושירותים נוספים המתאימים במיוחד לאנשים אשר חיים בתוך מבנים יבילים.

קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני