להתייעצות מהירה מלאו את הפרטים הבאים:

בניה קלה למגורים

 הקמת בניין מגורים סטנדרטי לוקחת בסביבות שנה. בזמן הזה הדיירים המיועדים לא תמיד יודעים אם הקבלן יצליח לסיים את הבניין, אילו הפתעות עלולות לצוץ ומתי בכלל הם יזכו להיכנס לדירה החדשה שלהם. בניה קלה למגורים היא השיטה שתופסת מקום נכבד בעולם הבניה של ימינו. א. רסי עוסקת בבניה קלה, הקמת מבנים ניידים איכותיים ושיווק בנושא זה. אם אתם מתכננים לעבור בקרוב דירה מומלץ לפנות לחברה מקצועית שתייעץ לכם ותדגיש בפניכם את יתרונותיה הרבים של בניה קלה. ההחלטה לעבור להתגורר בבני קלה היא ההגיונית ביותר וכדאי לחשוב עליה ברצינות.

בניה קלה למגורים – יתרונות

החיפוש אחר צורת המגורים המושלמת עדיין לא הסתיים, אך כבר ניתן לומר בוודאות ששיטות הבניה מתקדמות במרץ לקראת עתיד טוב יותר אשר מיטיב עם הסביבה ועם האנשים. אין ספק שבניה קלה היא הפתרון הטוב ביותר כיום למגורים:

  • בניה קלה דורשת שימוש בהרבה פחות אנרגיה. החומרים הם קלים בהרבה ולא נחוצה עבודה רבה על מנת לעשות בהם שימוש.
  • רמת הבידוד של מבנים קלים זהה ואף במקרים רבים טובה יותר מאשר במבנים קונבנציונליים. היא מתאימה למגורים בכל עונות השנה ולא כרוכה בקניית ציוד מיוחד לחימום או קירור.
  • החומרים בבניה קלה הם מתקדמים, חזקים ועמידים מאוד. למעשה לא צריך יותר מזה על מנת לבנות בית שיתאים למגורים של בני אדם.
  • הזמן שדרוש להקמת מבנה בבניה קלה הוא כמעט מחצית מהזמן אשר דרוש לבניה של מבנה רגיל. זהו אחד השיקולים המרכזיים במקרים שבהם יש לעמוד בלוח זמנים קצוב.
  • הקמת מבנה בבניה קלה דורשת התעסקות עם הרבה פחות אנשים. במקרים רבים מדובר בצוות אחד מיומן אשר מרכיב את המבנה בשטח. עובדה זו חוסכת הרבה כאב ראש ובלגן.

פלדה היא עסק גמיש

החומרים השונים בהם משתמשים בבניה קלה הם אלא שנתנו לה את שמה. מדובר בפלדה, עץ, אלומיניום וחומרי בידוד שונים אשר ניתן להתאימם באופן מדויק ומדוד לכל מטרה. כך ישנה אפשרות להחליט מה רמת הבידוד הנדרשת, היכן לעשות שימוש בעץ או אלומיניום ומהי רמת הגימור אשר תהיה לשביעות רצונו של הלקוח.

עלות בניה קלה

.

 

קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני