להתייעצות מהירה מלאו את הפרטים הבאים:

מבנה יביל למגורים

מבנה יביל למגורים הוא מבנה נייד העומד בשטח בתור מבנה קבוע או זמני. לדוגמה, מבנה כזה יכול לשמש כמשרד מכירות, צימר או יחידת דיור. חברת א. רסי בניה מתקדמת מציעה בניית מבנים יבילים למטרות שונות. מדובר בחברה מקצועית ומנוסה המבצעת פרויקטים שונים בתחום הבניה בקלות ובזריזות. מאחורי א. רסי עומדים פרויקטים שונים הכוללים הוספת מבנים לבתי ספר, צימרים, כיתות לימוד לבתי ספר ועוד.

יתרונותיו של מבנה יביל למגורים

אנשים פרטיים רבים מחפשים חברה טובה המציעה הקמת מבנה יביל למגורים . אלה כמה יתרונות למבנה זה:

  • בונים במהירות – מכיוון שמדובר במבנה נייד ולעתים גם זמני, הבניה שלו מהירה. כך שניתן להבחין במבנה יביל שבועות ספורים לאחר הקמתו.
  • עמיד בפני מפגעים – המבנה היביל נראה לנו שברירי מעט למראה, מכיוון שמדובר במבנה קצת פחות מאסיבי בחזותו. עם זאת, אל תתנו למראה זה להטעות אתכם. המבנים היבילים עשויים מחומרים חזקים ומבודדים העמידים בפני תנאי מזג האוויר. מבנה יביל יעמוד איתן בחום המעיק ובגשם השוטף.
  • עניין המחיר – מכיוון שמרבית הבנייה מתבצעת במפעל החברה, המבנים היבילים זולים יותר ממבנים קבועים הנבנות בשיטות בניה אחרות.

למי כדאי לבנות מבנה יביל

מבנים יבילים מתפרסים על פני השטח וניתן להבחין בהם במקומות רבים. כך למשל, המבנה היביל נפוץ באתרי בניה. במבנים אלה ממוקמים משרדים ואף מקומות לינה לעובדים הנשארים באתר הבניה בלילה. נוסף על כך, מבנים אלה משמשים כמבנים למגורים לכל דבר ועניין. אנשים מבוססים המעוניינים להיכנס לבית פרטי כמה שיותר מהר, מעדיפים לשלם על בנייתו של מבנה יביל עמיד. זאת ועוד, המבנה היביל הוא גמיש וניתן להוסיף לו חדרים. כך למשל, אפשר להפוך שטח פרטי לצימר לאירוח או להצמיד יחידת דיור אל הבית.

מבנה יביל למגורים הוא עניין לאנשי מקצוע. מסיבה זו, חשוב לפנות לחברה טובה ומקצועית. הקדישו זמן ומחשבה בחיפוש ברה מנוסה שיש מאחוריה פרויקטים רבים. כי כשמדובר במקום המגורים שלכם, אין מקום לפשרות.

מבנים יבילים איכותיים

מבנה נייד או מבנה קבוע- מה ההבדלים ביניהם?

מבנה נייד (או מבנה יביל) הינו מבנה השייך לתחום הבנייה הקלה, מדובר בבנייה של מבנים שאינם קבועים, בבנייה קלה משתמשים בחומרים קלים בניגוד למבנים קבועים שאותם בונים ביציקת בטון או בלוחות בטון. בבנייה קלה ניתן להשתמש בחומרי גלם קלים, למשל בתים מעץ או שבונים את המבנה מקורות פלדה ואלומיניום. כמו כן מבנה נייד ברוב המקרים עשוי מחומר שנקרא פוליסטרין, מדובר בחומר גלם איכותי שמבודד טמפטורה בצורה אופטימלית, בקיץ הוא מגן מפני חום ואילו בחורף הוא מונע כניסה של קור. מדובר על חיסכון כספי משמעותי בהוצאות חימום או קירור של הבית.

מהם היתרונות של מבנה נייד?

  • בנייה קלה נקראת כך מאחר שתהליך הבנייה הינו פשוט הרבה יותר, ניתן לבנות חללים שונים הניתנים לשינוי בקלות רבה. החומרים שבהם משתמשים עבור בנייה קלה הם חומרי גלם איכותיים שבאמצעותם ניתן לבנות ללא רעש ולכלוך מה שהופך את כל תהליך הבנייה לנוח עבור דיירי הבית. מבנה נייד נחשב למבנה ירוק, מאחר שתהליך הבנייה אינו מזהם.
  • יתרון נוסף של מבנה נייד הוא שימוש בחומרי גלם איכותיים ועמידים יותר לאורך זמן. כמו כן העלויות סביב הבנייה עצמה זולות יותר באופן משמעותי, כגון כח אדם אין צורך בצוות גדול עבור הבנייה, שימוש במכשור, ציוד וכל הנדרש עבור הבנייה מהווה חיסכון משמעותי מול בנייה של מבנה קבוע.
  • היתרון הבולט של מבנה נייד הוא האפשרות לשנות את המיקום של הלוחות ולשנות את מבנה החללים, במידת הצורך להוסיף חללים חדשים, דבר שאינו אפשרי במבנים קבועים שעשויים מבטון. כמו כן אין צורך בשבירת קירות, ניתן בצורה פשוטה וקלה להעביר את הלוחות ממקום למקום וליצור חללים חדשים בהתאם לצורך. כמו כן מבנה נייד בנוי בשיטות מתקדמות, הלוחות ישרים, חלקים ונקיים ויוצרים מבנה אסתטי, נעים לעין, ברמת גימור גבוהה.
  • בבנייה של מבנה נייד הדיירים יכולים ליהנות מתהליך בנייה הנעשה בצורה נקייה, ללא לכלוך, ללא רעשים, ניתן להמשיך לגור בבית, העבודה מתבצעת מהר מאד ביחס למבנים קבועים וכמובן במחיר נמוך ומשתלם במיוחד. בתהליך בניית מבנה נייד ניתן לשנות, להזיז או להסיר לוחות בצורה פשוטה, קלה ומהירה, בתוך כמה ימים ספורים ניתן לבצע את השינויים.
  • יתרונות נוספים של מבנים ניידים הם אטימות מוחלטת, המבנה הנייד הינו אטום לגמרי מכניסה של מים, הוא ידידותי לסביבה ומספק בידוד תרמי ואקוסטי נגד רעשים חיצוניים.

במידה והיה צורך באותם השינויים עבור מבנה קבוע זה יכול לקחת פרק זמן של כמה חודשים לפחות, כמו כן מבנה קבוע מצריך תכנון אדריכלי, מהנדס בניין, קבלן שיפוצים ועוד, בבנייה קלה אין צורך בכל אני המקצוע, ניתן לפנות לחברה המתמחה בבנייה קלה ותוך זמן קצר ניתן כבר לגור במבנה נייד, מבלי להסתבך ומבלי לשלם הון עתק לאנשי מקצוע.

חשוב לדעת שגם בנייה קלה מצריכה אישורים מן הרשות המקומית, מומלץ לברר על כל טרם רכישת מבנים או שיפוץ של מבנים ניידים.

חשוב לפנות לחברת בנייה מקצועית המתמחה בבניית מבנים ניידים, על מנת ליהנות מן התוצאה הטובה והאיכותית ביותר, לשביעות רצונכם.

חברת א.רסי מתמחה בבניית מבנים ניידים בשיטת בנייה קלה מתקדמת, כגון מבנים עבור מוסדות ציבוריים, משרדים, תוספות בנייה, מבנים ניידים צמודי קרקע, בניית מחיצות ועוד. החברה מבצעת פרויקטים בזמן קצר ובאיכות גבוהה, שירות מקצועי ואמין, מוזמנים ליצור איתנו קשר בכל שאלה.

אולי תתעניין גם ב:

קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני