להתייעצות מהירה מלאו את הפרטים הבאים:

בניה קלה

בשנים האחרונות כל מי שמעוניין בבניית בית או משרד, שומע רבות את המושג בניה קלה. כמו כן, הוא שומע דעות רבות אודות בניה זו לטובה ולרעה ואינו יודע מה נכון ומה לא. למעשה, רוב האנשים אינם יודעים בצורה מדויקת מהי בנייה קלה. במאמר זה נסביר לכם באופן מדויק מהי בניה קלה:

בניה קלה היא שיטת בניה שאינה כוללת שימוש בבלוקים, בטון וטיח, ובמקומם מורכב המבנה מלוחות מיוחדים המורכבים על גבי קונסטרוקציה ייעודית מפלדה או מעץ, לרוב בשילוב חומרי בידוד. ישנן שיטות שונות לבניה קלה כאשר המשותף ביניהן הוא תהליך נקי ומהיר מאוד בהשוואה לבניה הקונבנציונלית. הסיבה העיקרית למהירות התהליך היא שלרוב חלק או כל מרכיבי המבנה נבנים באופן ייעודי במפעל ורק ההרכבה נעשית בשטח על ידי קבלן הבניה הקלה.

זוהי שיטה רווחת מאוד בארצות הברית, אוסטרליה ואירופה אך בישראל היא עדיין צעירה יחסית, ורוב המבנים החדשים בארץ עדיין נבנים בשיטת הבניה הקונבנציונלית. עם זאת, משווקי החומרים לבניה מהתחום בטוחים שעם הזמן גם הקהל הישראלי יתרגל לסוג הבניה המתקדם, ויבין את היתרונות הבולטים של השיטה כמו כאמור המהירות בה ניתן להגיע לבית מוכן, בהשוואה לתהליך הארוך אותו עובר כל מי שמעוניין בבניית בית או הניקיון והדיוק אליהם ניתן להגיע בשיטה.

מה זה בניה קלה?

בניה קלה, או בשמה השני בניה מתועשת, היא בניה מהירה ובעלת אופי שונה מזו של בניה קבועה. בניה קלה כשמה כן היא – בניה המתבצעת במאמץ קטן יחסית מבניה רגילה, וכן אורכת תקופה קצרה יותר ממנה. בניה קלה נפוצה יותר ויותר בשנים האחרונות, בעקבות הביקוש הגדל למבנים דינאמיים אשר ניתנים לשינוע ממקום למקום. אז מה ניתן לעשות עם בניה קלה, ובמה זה מועיל לנו? המשיכו לקרוא וגלו בעצמכם.

בנייה קלה המכונה גם בנייה תעשייתית או מודולארית, הינה שיטת בנייה מתקדמת, מהירה, דינאמית ומודולארית, העושה שימוש בחומרי בנייה יחסית קלי משקל לבניית מבנים קבועים וניידים. את הבנייה הקלה ניתן לבצע עם סוגים שונים של חומרים כדוגמת אלומיניום, פלדה ועץ בעזרת שיטות מתקדמות שונות.

הליך הבנייה כולל תכנון ובניית שלד בחומרים כמו פלדה, כאשר על השלד מורכבים לוחות מחומרים שונים שבמרווח שבתוכם ממלאים חומרי בידוד ומניחים תשתיות.

לעיתים קרובות רבים מהליכי הבנייה מבוצעים במפעל החברה. במפעל קירות ורכיבי שלד מיוצרים ומחוברים ברמה גבוהה של דיוק ומורכבים בשטח בשיטות מודולאריות שונות. את המבנים מייצבים ומעגנים לקרקע באמצעות כלונסאות או על גבי מצע מיוחד.

מהו התהליך של בניה קלה?

בניה קלה במהותה היא כמו כל בניה רגילה, הכוללת חומרי בניה וצוות עובדים. אך השוני העיקרי מתבטא קודם כל בחומרי הבניה בהם משתמשים, ושנית כל, באופן הביצוע. החומרים בתהליך בניה קלה הם חומרים פשוטים אשר נחשבים לנוחים או “קלים” לעבודה – עץ, אלומיניום, פלדה, ועוד. את המבנים אנו מניחים על מצע או על כלונסאות בהתאם לסוג הקרקע. 

בניית בתים ומבנים בבנייה קלה מבוצעת בהליך מקצועי המורכב ממספר שלבים בסיסיים, שיכולים להשתנות בהתאם לשיטת הבנייה. השלבים העיקריים של בנייה קלה, על בסיס שלד פלדה או עץ, הינם:

  • תוכנית אדריכלית – בהתאם לנתוני שטח, דרישות החוק, רצונות וצרכי הלקוח והגדרות תקציב, יוצרים תוכנית אדריכלית מפורטת שהינה חיונית לקבלת היתרי בנייה ומהווה בסיס לכל עבודות הבנייה בהמשך.
 
  • קבלת היתרים – כל הליך בנייה נדרש קודם כל בהיתרים של רשויות רלוונטיות המאשרות את הקמת המבנה והתוכניות האדריכליות שלו.
 
  • הנחת יסודות – בהתאם לשיטת בנייה וגודל מבנה וכמות חומרי גלם, יוכנו יסודות מתאימים באתר הבנייה.
 
  • בניית שלד – במרבית המקרים שלד המבנה ייוצר במפעל החברה ובהמשך הוא ישונע ויורכב בשטח כל גבי היסודות שהוכנו עבורו. את השלד מתכננים מהנדסי בניין בעזרת תוכנות מחשב ייעודיות ומתקדמות, כאשר על פי נתוני התוכנית האדריכלית קובעים בדיוק רב את מאפייני גוף השלד ומידותיו.
 
  • בניית קירות – לא אחת גם קירות וחיפויי המבנה מיוצרים במפעל החברה מחומרים, במידות ומאפיינים מבוקשים, והם משונעים מאוחר יותר לאתר הבנייה להרכבה סופית.
 
  • חיבור השלד ליסודות – את השלד מחברים באתר ליסודות המבנה ועליו מרכיבים גג, קירות, חיפויים, חומרי בידוד ורצפות, המחוברים בעזרת שיטות חכמות ויעילות עם אמצעים מתקדמים, מדויקים ואטומים.
 
  • חיבור תשתית – מחברים תשתיות למבנה כמו מים וחשמל דרך נקודות חיבור שהוכנו מראש.
 
  • גימור המבנה – גימור המבנה כולל פעולות שונות של צביעה, טיוח, חיפוי קירות, התקנת דלתות וחלונות, התקנת מטבח, וכלים סניטאריים וכו’.
 

מה היתרונות של בניה קלה?

הפופולאריות של בנייה קלה טמונה ביתרונותיה הרבים. תחילה, אחד מן היתרונות הבולטים הוא יתרון העלות. בנייה קלה הנה בנייה זולה יחסית בנייה רגילה, והיקף עבודתה אף הוא אינו נרחב מדי. מבני בנייה קלה נבנים במהירות, בתקופת זמן של חודשים אחדים.

  • בנייה קלה שומרת על הסביבה – שמירה על הסביבה הוא לא רק טרנד אופנתי, והוא מקבל ביטוי חזק במיוחד בענף הבנייה. בנייה קלה היא בנייה אשר לא מסכנת יתר על המידה את הסביבה – אינה מייצרת פסולת בכמויות גדולות או זיהום אוויר מוגזם.
 
  • איכות הבנייה – בנייה קלה מקצועית מציגה סטנדרטים גבוהים של איכות ביצוע וגימור, עם עבודות המגיעות לדיוק מירבי ועם מבנה המציג אטימות מלאה, רמה גבוהה של בידוד תרמי ואקוסטי, ועמידות ארוכת שנים.
 
  • גמישות הבנייה הקלה – בנייה קלה מציגה רמה גבוהה של גמישות בתכנון ועיצוב מבנים שונים, עם יכולת לתכנון מבנים בכל אופי וסוג של מפרט ורמות גימור. כמו כן גמישות זו ניכרת באפשרות לביצוע שינויים ותוספות במבנה בהמשך.
 
  • עלויות נמוכות יחסית – ביחס לשיטות בנייה רגילות בנייה קלה נחשבת לזולה, בין היתר בזכות היותה חוסכת בכוח אדם וזמן עבודה. חיסכון בעלויות בנייה שלא כמו בבנייה רגילה, עלויות של בנייה קלה יודעים מראש ומידת ההוצאות הבלתי צפויות מאוד נמוכה. הצעת המחיר למבנה קל מבוססת על גודל מבנה, סוג חומרים, תוספות ורמת בידוד וגימור מבוקשות, משך עבודות, מספר עובדים וכדומה. מעבר לכך, בזכות עמידות המבנה וחסכון בהוצאות אנרגיה, גם בהסתכלות ארוכת טווח מבנים קלים יותר חסכוניים בעלויותיהם.
 
  • מקצועיות – צוות בנייה קלה מבוסס בעיקר על אנשי מקצוע מיומנים כדוגמת מהנדסים ואדריכלים, גורם המבטיח רמה גבוהה של תכנון וביצוע. כמו כן מדובר בצוות ממוקד בקנה מידה סביר, שהרבה יותר פשוט לנהל ולעבוד עימו באופן נכון ומאורגן.
 
  • מהירות הבנייה – קצב בניית בתים בבנייה קלה הינו מהיר ואורך בממוצע מספר חודשים בודדים, ולא אחת מקצר בחצי הליכי בנייה אם היו מבצעים אותם בבנייה רגילה מבלוקים.
 
  • ניידות המבנה – מבנים קלים ניתנים לתכנון כמבנים ניידים שניתן לשנע ממקום למקום.
 
  • בנייה ירוקה – בנייה קלה נחשבת לידידותית לסביבה החל מחומרי הגלם שבהם עושים שימוש ועד לרמות זיהום ופסולת נמוכה בעבודות הבנייה עצמן. בנוסף, גם המבנה המתקבל נחשב לאקולוגי בהציגו רמות גבוהות של בידוד עם חיסכון ניכר בהוצאות אנרגיה.
 

האם בניה קלה מתאימה לכל מגזרי המשק?

בימינו בנייה קלה משמשת למגוון צרכים של מגזרים פרטיים, מוסדיים ועסקיים:

  • בנייה קלה למגזר הפרטי- בנייה קלה משמשת אנשים פרטיים למגוון צרכים לרבות בניית בתים בבנייה קלה, תוספות בנייה, סגירת מרפסות, הוספת קומה במבנה, בניית מחסנים, פרגולות וכו’.
 
  • בנייה קלה עסקים – במגזר העסקי עושים שימוש נרחב בבנייה קלה, בין היתר עבור בניית משרדים, חנויות, מפעלים, מחסנים, סגירות חורף ועוד.
 
  • בנייה קלה למוסדות- גם בקרב מוסדות ציבור עולה הביקוש למבנים קלים, למשל ככיתות לימוד, לבית כנסת, משרדים, מרפאות, מעבדות, מחסנים ועוד.
 

סוגים שונים של שיטות בנייה קלה

ההגדרה בניה קלה כוללת תחתיה סוגים שונים של שיטות בניית שלד, טכניקות וחומרים, כפי שניתן לראות בדוגמאות הבאות:

  • שלד פלדה דק דופן – בניה קלה מתקדמת ונקייה עם שלד פלדה דק דופן, חזק, גמיש, ויציב שחלקיו מוברגים אחד לשני. בשיטה זו מתקבלים מבנים קלי משקל הנדרשים גם ביסודות יותר קלים. הקירות של מבנים אלו עשויים מלוחות מחומרים שונים עם מגוון אפשרויות של גימור. כמו כן, בנייה קלה עם שלד פלדה דק דופן יעילה לצרכי בנייה שונים החל מתוספות בנייה, לבניית בית ועד למבנה עם מספר קומות.
 
  • שלד פלדה – בנייה קלה עם שלד של קורות פלדה עבים שמרותכים אחד לשני, המאפשרים קבלת מבנים גדולים, גבוהים, חזקים ויציבים עם קירות מחומרים שונים. מדובר בשיטת בניה מודרנית וותיקה שאינה זולה, בעזרתה ניתן לבנות גם בניינים רבי קומות.
 
  • שלד עץ – שיטת בניה קלה עם שלד על בסיס קורות ועמודי עץ שמחוברים ומוברגים אחד לשני. שיטה זו נפוצה בארה”ב לבניית בתים פרטיים. חיפוי הבית אינו חייב להיות מעץ והוא יכול להיות מחומרים רבים בדומה לבית עם שלד פלדה דק דופן.
 
  • בנייה טרומית – שיטת בניה וותיקה המבוססת על יצירת מבנה מלוחות של בטון המוכנים מראש במפעל ומורכבים בשיטות שונות.
 

מהם סוגי חיפויים וחומרי בידוד לבניה הקלה?

לצד סוגים שונים של שלד, בניה קלה גם מציעה שימוש בסוגי חיפויים שונים כקירות. הבחירה בניהם משתנה בהתאם לסוג וייעוד המבנה וסוג הקיר, בין אם פנימי או חיצוני, וכן בהתאם לשיקולים של עמידות, רמות בידוד, מחיר, עמידות באש וכו’. בין סוגי החיפויים וחומרי הבידוד הקיימים בשוק ניתן למצוא:

  • פנלים מבודדים – קירות מפח מגולוון בעוביים שונים שאוויר כלוא ביניהם ואשר מוחדר לתוכם חומר מבודד.
 
  • פאנל אלומיניום – פאנל עמיד לרטיבות וחלודה המוצע במגוון צבעים, שבתוכו חומר בידוד של פוליסטרן מוקצף.
 
  • צמר סלעים – חומר בידוד העשוי מסיבים סינטטיים שמספקים בידוד תרמי ואקוסטי, ועומדים גם בדרישות ותקני אש.

  • קירות רב שכבתיים – קירות העשויים מפלדה מגלוונת עם חיפויים שונים, למשל עם קיר לוח פנים עשוי מגבס וקיר לשימוש חיצוני שיכול להיות עשוי מסופרבורד או דנסגלאס. בין שני הלוחות מוחדר חומר בידוד כמו צמר סלעים או זכוכית.
 
  • חיפויי עץ – למבנה עם שלד עץ ניתן גם לחבר חיפויים של לבידים או דיקטים מעץ כשבניהם שכבת בידוד. לרוב מיישמים בחלק הפנימי של קיר העץ שכבת גבס ואת הקיר החיצוני מחפים בחומרים שונים כמו טיח, לבנים או קורות עץ.
 
  • חיפוי איטונגטק – חיפוי רב שכבתי עם קיר חיצוני עשוי מבלוקים גדולים קלי משקל מבלוקים רגילים.
 
  • לוחות בטון – לוחות מבטון המיוצרים במפעל בעוביים ומידות שונות. בימינו ניתן למצוא לוחות בטון עם רשת המפחיתה סדקים ולוחות עם פאזות בקצה שקל יותר לעבוד עימם.
 
  • לוחות גבס – לוחות המשמשים לקירות פנים מיוצרים במפעל בעוביים ומידות שונות. לוחות גבס מוצעים גם בדגמים עמידים לאש ועמידים למים.

 

בניה קלה עם סוככים מעוצבים
בניה קלה בעיצוב מיוחד

כיצד בניה קלה חוסכת בעלויות?

בניית מבנה בכל קנה מידה הינו פרויקט יקר ערך, ועלויותיו מהוות מרכיב מרכזי ביכולת להוציאו לפועל וברכיבי המפרט שלו. בניה קלה מציעה פתרונות בנייה כדאים, זולים וחסכוניים בהשוואה לבניה רגילה ולכן הביקוש עבור סוג בניה זה רק עולה.

 העלות הנמוכה של בניה זו נובעת מהליכי בניה מהירים, האורכים מספר חודשים ולעיתים אף מספר שבועות בודדים. בנוסף, להליך הבניה אין צורך בכוח אדם רב ובכך יורדות עלויות עובדים. כמו כן, מהיותה שיטת בנייה המבוססת על חומרים קלים, קטנים הצורך והעלויות של שינוע והרמה באמצעות ציוד כבד.

שלא כמו בבניה רגילה, עלויות של בנייה קלה יודעים מראש ומידת ההוצאות הבלתי צפויות מאוד נמוכה. הצעת המחיר למבנה קל מבוססת על גודל מבנה, סוג חומרים, תוספות ורמת בידוד וגימור מבוקשות, משך עבודות, מספר עובדים וכדומה. מעבר לכך, בזכות עמידות המבנה וחסכון בהוצאות אנרגיה, גם בהסתכלות ארוכת טווח מבנים קלים יותר חסכוניים בעלויותיהם.

איך הבניה הקלה חוסכת זמן?

בנית מבנה בבניה רגילה עם בטון רטוב נדרשת בהליך ארוך ומסורבל, המשפיע גם על עלויות הבנייה. מנגד, בניה קלה מאפשרת בניה מהירה של מבנים עם הליך ממוקד ויעיל האורך מספר חודשים בודדים. למעשה בניה קלה יכולה לארוך מחצית מהזמן שלוקח להקים מבנה דומה בבניה רגילה. חסכון זה בזמן מהווה לגורמים רבים במשק סיבה כדאית.

כיצד בניה קלה עוזרת לאיכות הסביבה?

יש לדעת כי ענף הבניה נחשב לאחד מהענפים המזהמים ביותר בעולם, כאשר בחירה בבניה קלה מסייעת להפחית את גורם הזיהום. ההפחתה של רמות זיהום בשיטות בנייה קלה נובעת ממספר גורמים, החל מסוג משאבים וחומרי גלם ועד לאופן ייצורם, ומכך שרבים מהם ניתן למחזר. כמו כן, רבות מעבודות הבניה מבוצעות במפעל חברת הבניה והעבודות בשטח הינן מהירות ואינן כרוכות ברמה גבוהה של הפרעה, רעש, זיהום, אבק ופסולת.

האם ניתן לבנות בתי מגורים בבניה קלה?

לצד בניה תעשייתית, לאחרונה גם גדל הביקוש עבור בתים בבניה קלה לצורכי מגורים. הביקוש לבתים אלו נובע מהאפשרות לבנות במהירות בית בעלות סבירה וליהנות ממבנה עמיד, ירוק ואיכותי, המציג רמה גבוהה של בידוד אקוסטי ותרמי שחוסכת בהוצאות אנרגטיות שוטפות לקירור וחימום המבנה. כמו כן, הגמישות התכנונית שבבניה קלה מאפשרת התאמה מלאה לצרכי בעלי הבית, בין אם במידות המבנה, חלוקתו הפנימית, סגנון עיצובו, סוג חומרי הגלם ורמות גימור. בנוסף, האופי המודולארי של בתים קלים מאפשר בהמשך לשנות חלוקת חללים ולהוסיף עוד רכיבים, קומות וחדרים למבנה, בקלות, המהירות ועבור עלויות בניה סבירות.

מבנים ניידים קלים

תחת הכותרת מבנים קלים נכנסים גם מבנים ניידים המכונים גם מבנים יבילים, אשר ניתן להרים אותם בעזרת מנוף ולשנע ממקום למקום על גבי משאית. מבנים אלו יכולים לשמש לצרכים רבים, למשל כמחסנים, משרדים, מבני מגורים, צימרים ועוד. הניידות של המבנים נובעת מחומרי בניה קלה ומשיטות בניה מודולאריות המאפשרות לפרק את חלקי המבנה ולהרכיבם מחדש. יחד עם זאת, בכדי להבטיח את איכות המבנה, שמירה על בידודו ושלמותו, חשוב לתכנן את המבנה, פירוקו והצבתו עם חברה מקצועית שתבטיח את עמידותו לאורך זמן.

כיצד תבחרו בחברה מומלצת לבניה קלה?

מכיוון שלמקצועיות חברת בנייה יש משקל משמעותי בתוצאות המתקבלות, יש חשיבות רבה לבחירה נכונה. בבנייה קונבנציונאלית, מהיותה מקובלת וותיקה בארץ, לא קשה לאתר חברות בנייה וותיקות ומומלצות.

מנגד, בנייה קלה היא ענף יחסית חדש ופחות מוכר לציבור שכל הזמן גדל, מתפתח ומשתנה, עם חברות שנבדלות אחת מהשנייה בשירותיהן, סוגי הבנייה שהן מספקים ורמת מקצועיותן. לכן רבים מתקשים בבחירה נכונה של חברת בנייה קלה. קושי זה ניתן לפתור על ידי היצמדות למספר כללי בסיס:

  • ניסיון – בענף הבנייה אין חכם כבעל ניסיון. חברה מנוסה כבר למדה מטעויות העבר, הפיקה לקחים ומיישמת אותם בפועל. לכן בתוך ענף יחסית חדש כדאי לחפש אחר חברות בנייה כמה שיותר מנוסות שיש מאחוריהן רזומה מכובד של פרויקטים, ואשר יכולות להציג ניסיון מעשי בסוג בנייה מבוקש.
 
  • המלצות – חברה עם וותק מעידה על התייצבות בתחום חדש זה ועל רמת מקצועיות גבוהה עם לקוחות מרוצים הממליצים על עבודותיה לאחרים. חוות דעת מוצעות גם ברשת האינטרנט, באתרים ובלוגים ממוקדים בנושאי בנייה קלה. בדקו ברשת אם קיימות תביעות כנגד חברת הבנייה ו/או בעליה, מה שיכול להעיד על אמינות החברה, מצב כלכלי ומשפטי.
 
  • פגישה אישית – בפגישה אישית יש לבחון את רצינות העסק, הרישיונות שלו, שיטות עבודה ובנייה קלה, ציוד שיש לחברה, מקצועיות וניסיון צוותיה וכו’.
 
  • תיק עבודות – בפגישה אישית יש גם לבחון תיק עבודות של חברת הבנייה ואף לגשת לאתרים רלוונטיים בכדי לבחון בשטח את עבודות החברה וגם לקבל חוות דעת מבעלי הנכסים.
 
  • הצעת מחיר – חשוב לקבל הצעת מחיר כמה שיותר מפורטת הכוללת את כל מרכיבי הפרויקט, סוג חומרים, סוג עבודות ומשכן וכדומה. כמו כן יש לבדוק היקף ביטוחים ומידת אחריות שהחברה מספקת אחר עבודותיה.

שירותי בניה מתקדמים

מעבר להליך הבנייה עצמו, חברות בנייה קלה מקצועיות מציעות ללקוחותיהם שירותים נוספים הכוללים בין היתר:

  • מדידת שטח – שירותי בנייה קלה כוללים גם מדידות שטח מדויקות בעזרתן ניתן לתכנן מבנה שמנצל באופן אופטימאלי שטח נתון.
 
  • תכנון אדריכלי – חברות בנייה קלה רבות מספקות תחת קורת גג אחת גם שירותי אדריכלות ועיצוב פנים לתכנון מבנים קלים. האדריכלים המבצעים עבודות אלו מכירים היטב שיטות בנייה קלה וסוגי חומרי גלם בהם נעשה שימוש, ולכן יודעים לממש את מלוא הפוטנציאל של המבנה המתוכנן.
 
  • חיזוקים והתאמות – ניתן לתכנן מבנה קל עם מגוון חיזוקים והתאמות, למשל כנגד רעידות אדמה, עבור תנאי סביבה ומזג אוויר מיוחדים וקיצוניים, בניית ממ”ד וכו’.
 
  • היתרי בנייה – חברות בנייה קלה מקצועיות מציעות ללקוחותיהם גם סיוע וטיפול בכל הקשור להיתרי בנייה, טפסים ואישורים שונים שנדרשים.

חברת א.רסי מתמחה בביצוע פרויקטים בנייה קלה ברחבי הארץ. בנייה קלה של א.רסי משלבת טכנולוגיות מתקדמות לבנייה, שילוב חומרי פלדה ומציאת פתרונות שונים לבנייה בתנאים שונים, אנו מבצעים גם מבנים קבועים שאינם ניתנים להעברה.

חברתינו מאמינה במקצועיות ולכן בוחרת את הטובים ביותר ,אנשי מקצוע מומחים יסייעו ויעזרו בהקמת המבנה הקל, ע”י הידע הנרחב של אדריכלים ומהנדסים הלקוחות יוכלו רק להרוויח ולהמשיך לרכוש מבנים כאלו.

מחפשים קבלן בניה קלה ולא מצאתם? השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם.

בניה קלה בישראל

מדוע מומלץ להיעזר בחברת א.רסי עבור פרויקט בניה קלה?

כדי להבטיח את הצלחת פרויקט הבנייה חשוב לבצעו עם חברת בניה קלה מומלצת. דוגמא טובה לכך הינה חברת א. רסי בע”מ הפועלת בענף הבנייה כבר מעל לשני עשורים. החברה מספקת שירותי בנייה קלה מקצועיים ומהירים על בסיס טכנולוגיות ופתרונות בנייה מתקדמים, עם התאמה אישית מלאה ועבור מחירים כדאיים.

 שירותי החברה מוצעים בפריסה ארצית רחבה עבור מגוון סוגי מבנים קבועים וניידים לרבות בתי מגורים, מבני תעשייה, משרדים, יחידות אירוח, מחסנים, חדרי תקשורת, קרוואנים, מבני ציבור, כיתות לימוד ועוד. כל פרויקט של החברה מבוצע בקפידה על כל פרטיו על ידי צוות מיומן ואחראי הכולל מהדסי בניין, אדריכלים, מעצבי פנים, ומהנדסי חשמל. הצוות מלווה כל לקוח לכל אורך פרויקט הבניה ומייעץ לו בתכנון ועיצוב נכון של מבנה מבוקש שמתאים ביותר לצרכיו ולהגדרות תקציב.

חברת א.רסי מתמחה בביצוע פרויקטים של בניה קלה ברחבי הארץ. בניה קלה של א.רסי משלבת טכנולוגיות מתקדמות לבניה, שילוב חומרי פלדה ומציאת פתרונות שונים לבניה בתנאים שונים.

חברת א.רסי מאמינה במקצועיות ולכן בוחרת את הטובים ביותר ,אנשי מקצוע מומחים יסייעו ויעזרו בהקמת המבנה הקל, ע”י הידע הנרחב של אדריכלים ומהנדסים הלקוחות יוכלו רק להרוויח ולהמשיך לרכוש מבנים כאלו.

אם גם אתם רוצים ליהנות מיתרונותיה של הבניה הקלה, אתם מוזמנים לפנות אלינו. צוות א.רסי ישמח לעמוד לרשותכם בטלפון:  03-9304447

נוף הבניינים בישראל מתחיל לקבל צורה חדשה בזכות הבניה הקלה. בניה קלה הנה טכניקת בניה מתקדמת שהחלה לחלחל אל שוק הבניה והנדלן הישראלי בעשור האחרון. אם בעבר בניה קלה הייתה נחלתם של מעטים, היום מדובר בשיטת בניה מוכרת ופופולרית במיוחד. אז מה כל כך מיוחד בבניה זו ומהם יתרונותיה הבולטים?

בניה קלה נחשבת לבניה זולה יותר. כאשר עומד בפניכם פרויקט בניה, בסדר גודל קטן או בינוני, עלותו היא אחד השיקולים העיקריים להוצאתו לפועל. עלות מבנים בשיטת הבניה הקלה לא תגרום לכם להשקיע סכומים גבוהים, בניגוד לבניה הקונבנציונלית אשר דורשת תכנון פיננסי קפדני יותר, וביחס לבניה הקלה, גם בזבזני הרבה יותר.

טכניקת הבניה הקלה מאפשרת לנו ליהנות ממבנים לאורך זמן. חשוב לדעת כי המבנה שנבנה בבניה קלה יהיה בעל עמידות גבוהה למצבים של רעידות אדמה. בשיטת בניה זו הקירות שנבנים הם חלקים, ישרים ומדויקים והאיכות גבוהה יותר משיטת בניה המערבת בלוקים מבטון.

מבנים קלים מותאמים לכל תנאי מזג האוויר והאקלים הים תיכוני, ומשרתים אותנו נאמנה שנים רבות.

המחירים בתחום הבניה הקלה ידועים מראש. בניגוד לבניה קונבנציונלית אשר יכולה להגיע להון תועפות של הוצאות כספיות במהלך פרויקט הבניה, בניה קלה אינה מצריכה מכם לערוך חישובים אלו. מחירוני בניה קלה מתעדכנים ברשת ובבתי החברות המובילות בתחום, וניתן לאמוד את המחיר פחות או יותר על סמך מחירים ידועים אלו. עבורנו, הלקוחות, לא מצפה שום “הפתעה” לא נעימה או הוצאה כספית בלתי צפויה בעתיד בנושא הזה, משום שאנו יודעים עוד מראש כמה בדיוק נצטרך לשלם עבור פרויקט בניה קלה.

לסיכום, בניה קלה מביאה עמה מבחר של יתרונות. אם אתם עדיין מתלבטים האם לבחור בשיטת בניה קלה או בניה קונבנציונלית, רצוי שתיקחו בחשבון את כל השיקולים והיתרונות החשובים של בניה קלה ותשכילו לבחור בטכניקה הנכונה לכם. בהצלחה!

קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני