להתייעצות מהירה מלאו את הפרטים הבאים:

השכרת משרדים ניידים – פתרון זמין ומשתלם

בדרך כלל כאשר מדברים על משרדים מתייחסים למבנים קבועים. ואולם, ישנם מצבים שבהם צריך דווקא משרד נייד להשכרה לצרכים עסקיים או פרטיים, שירות אותו מציעה חברת א.רסי.

פתרון למגוון צרכים ומטרות

יש מצבים רבים בהם צריך משרד נייד להשכרה, כאשר המשותף לכולם הוא הצורך בפתרון זמני לעבודה משרדית. במרבית המקרים מדובר על פרויקטים נקודתיים הנפרשים על פני תקופות שונות, החל במספר ימים ועד לחודשים, כאשר המשרד הנייד משמש לניהול העבודות בשטח ופיקוח אחריהן, לקיום פגישות עם בעלי מקצוע, שותפים ולקוחות, לבצע הליכים תכנוניים של המיזם בשוטף, וכדומה. יחד עם זאת, משרד נייד מומלץ להשכרה לא רק פרויקטים זמניים כאלו, אלא גם במקרים שבהם יש צורך במשרד חדש, למשל עקב התרחבות העסק, החברה או הארגון וצורך לספק משרד אחד או מספר משרדים לצד הקיימים. אמנם, במקרים אלו יש להתכונן גם להקמה של משרדים קבועים, אך מאחר שמדובר בהליכים העשויים להתפרש על פני תקופה ארוכה, משרדים ניידים להשכרה מספקים את הפתרון הזמני הנאות.

יש לציין כי כאשר מדברים על משרד נייד להשכרה מתכוונים למעשה למבנים מסוגים שונים, הנבדלים זה מזה בגודלם, בעיצובם ובסידור החללים הפנימי, החומרים שמהם הם עשויים ועוד. יחד עם זאת, המשותף לכולם הוא היותם מבנים יבילים ומודולאריים שאותם ניתן לשנע באמצעות מוביל גדול, היישר משטחי החברה הספקית ועד לאתר עצמו. במידה שמשכירים את המשרד מחברה רצינית המתמחה בתחום כמונו, הרי שמדובר במבנים איכותיים וחזקים, שיכולים להיות עשויים מאלומיניום, פלדה ועץ, שיכולים להתמודד עם תנאים שונים של מזג האוויר. הם מספקים כמובן איטום מלא מפני גשמים ורוחות, יכולים להגיע עם בידוד תרמי המתאים לתנאים של חום וקור בקיץ ובחורף, ויש להם בידוד אקוסטי המאפשר ליהנות מסביבת עבודה שקטה. מצד שני, מדובר במבנים בעלי משקל קל יחסית, דבר המאפשר לשנעם ולמקמם עם מנוף בכל נקודה מבוקשת באתר ועל סוגים רבים של קרקעות, ובמידת הצורך אפשר גם להעביר אותם לאזור חדש.

עוד חשוב להדגיש כי משרדים ניידים להשכרה שאנו מספקים מהווים סביבת עבודה נוחה, נעימה ויעילה, ברמת גימור מצוינת ובחלוקות פנימיות משתנות על פי צרכי הלקוח. כמובן שאנו אמונים על שינוע המשרד אל האתר, על חיבורו אל התשתיות הרלוונטיות, וכמו כן אנו מעניקים ייעוץ ללקוחותינו באשר לבחירת המשרד או המשרדים להשכרה שמתאימים במדויק לצרכיהם ודרישותיהם. למעשה, בזכות מבחר המשרדים שאנו מציעים ניתן לבחור את חלוקת החללים, העיצוב והצורה, השטח והחומרים, ולהתחשב בצורה מלאה בלוחות הזמנים הנדרשים, במשך ההשכרה המבוקש, בעלויות, וכן באלמנטים ספציפיים כגון צלונים לחלונות, תאורת ניאון או לד, גובה התקרה, סוג הפרקט או הרצפה, תוספת של חדר עבור מקלחת וכיוצא בזאת.

משרד נייד למכירה ולהשכרה

חשוב להדגיש כי חברתנו מספקת לא רק משרדים ניידים להשכרה אלא גם למכירה. משרד נייד מומלץ להשכרה ולא לקנייה כאשר יש לכם צורך דחוף יחסית ביצירת מתחם משרדי, כפתרון זמני עד שתקבלו מאיתנו משרד נייד שרכשתם לתמיד בהליך תכנון וביצוע האורך מספר חודשים. כמו כן, במידה שפעילות החברה מתאפיינת בפרויקטים נקודתיים המבוצעים באזורים שונים בארץ, ייתכן שיהיה עדיף לבחור משרדים ניידים להשכרה, אך הדבר תלוי בתכיפות הצורך בשינוע והיבטים נוספים. ישנם עוד שיקולים ומעל כולם מרחפת כמובן סוגיית התקציב, אותה יש לבחון בהתאם לצרכים הנוכחיים והעתידיים שלכם. מטבע הדברים, השכרת משרד הינה זולה בהרבה מאשר רכישת משרד נייד מאיתנו, אולם יש להתייחס לטווח ההשכרה הצפוי ולכמות ההשכרות הצפויות בעתיד.

פעילות החברה שלכם כוללת פרויקטים זמניים? נדרשים עברו פרויקטים אלו למשרדים? עקב הזמניות, לרוב אין זה משתלם לרכוש עבורם משרדים, ולכן בימינו חברות מובילו מציעות ללקוחות עסקיים, פרטיים וציבוריים משרדים ניידים להשכרה.

מה זה בעצם משרד נייד?

משרד נייד להשכרה הינו מבנה יביל ומודולארי שמועבר ממקום למקום באמצעות משאית עם מנוף. משרדים אלו עשויים מחומרי בניה קלי משקל, מתקדמים וחזקים כמו פלדה, עץ ואלומיניום. המבנים מציגים רמה גבוהה של אטימות מפני חדירת גשם ומים, בידוד אקוסטי מפני רעשים ובידוד תרמי מותאם לכל תנאי מזג אוויר קר או חם. כמו כן מבנים ניידים ניתן למקם כמעט על גבי כל סוג של משטח, לתקופה קצרה או ממושכת, ובמידת הצורך להעבירם למיקום חדש. מדובר במבנים בעיצוב עכשווי, בסגנונות שונים, עם רמת גימור גבוהה במיוחד ועם חלוקה פנימית פרקטית של חללים בהתאמה אישית.

שירותי השכרת משרדים ניידים

בגין הביקוש הרב בתחום, ובדומה לבניה קלה, שירותי השכרת משרדים ניידים מוצעים על ידי מגוון חברות במשק, הרציניות שבהן גם בונות ומוכרות את המבנים האלו. מדובר בשירות יעיל ביותר המאפשר קבלת משרד מוגמר מותאם לצורכי החברה, בפרק זמן קצר ביותר וכמעט ללא מאמץ מצד הלקוח. החברה שמשכירה את המשרד תדאג לשנעו לכל כתובת מבקשות, להציבו ואף לחברו לתשתיות רלוונטיות.

הצורך בהשכרת משרד נייד

השכרת משרדים ניידים נדרשת בקרב חברות וגופים רבים במשק מהמגזר העסקי וציבורי, ועבור מגוון צרכים. במיוחד עולה הצורך בהשכרת משרד נייד כפתרון זמני עבור חברות המנהלות פרויקטים לתקופות מוקצבות, מה שמאפשר פיקוח מקרוב אחר עבודות שוטפות. כך למשל, משרד נייד להשכרה מבוקש בענף הבנייה על ידי קבלנים שנדרשים למשרד מכירות בשטח, בו ניתן לפגוש לקוחות ולהציג בפניהם בנוחות את הנכסים המוצעים למכירה. כמו כן קבלנים מבקשים להשכיר משרד נייד עבור צורכי ניהול פרויקט הבניה בשטח.

מעבר לכך, השכרת משרד חיונית במקרים של התרחבות החברה וצורך בפתרונות מיידיים עבור מקומות עבודה, עד מעבר למבנה חדש ויותר גדול, או עד סיום עבודות הגדלת המבנה הקיים. גם חברות ועסקים חדשים לא אחת מבקשים להשכיר משרד נייד עד שיהיה בידם מספיק כסף לרכישת ובניית מבנה קבע, או עד שיסתיימו עבודות הכנתו של משרד קבוע.

משרד נוח ומעוצב

יש לדעת כי הרמה של משרדים ניידים המוצעים בשוק להשכרה הינה מאוד גבוהה, ועומדת בסטנדרטים מקובלים בתחום המשרדי. המבנה מתוכנן במטרה לספק מתחם עבודה יעיל ונוח, עם חלוקה פנימית נכונה של חדרים וחללי עבודה, מספיק נקודות תקשורת וחשמל וגופי תאורה, דלת כניסה עם נעילה חיצונית ופנימית, חלונות אלומיניום מסורגים ועוד. המשרדים גם מסופקים עם שירותים הכוללים אסלה איכותית, כיור, מתקנים לסבון וניגוב ידיים וכדומה. המשרד כולל גם  מטבחון מרווח עם ארונות כיור ואפשרות לחיבור מקרר, גז ומכשירי חשמל נוספים. זאת לצד מערכת מיזוג אוויר לכל חדר, אפשרות להתקנת מערכות אבטחה ועוד. מעבר לכך, משרדים להשכרה מוצעים בשוק בשלל מידות, סוגים, צורות בניה וחומרים וכל לקוח יכול לבחור במשרד עם רמת גימור מבוקשת ומתאימה.

מבנה תקני ובטוח

חשוב גם לציין כי משרדים ניידים איכותיים להשכרה עומדים בכל דרישות תקני הבטיחות והם מתוכננים ומיוצרים בפיקוח של מהנדסים, אדריכלים, הנדסאים וטכנאים מוסמכים. אלו הם מבנים איכותיים, עמידים וחזקים, העשויים מחומרי גלם מאושרים ידידותיים לסביבה, שכל תשתית מותקנת בהם על ידי איש מקצוע מוסמך ובהתאם לדרישות החוק. בנוסף המבנים עומדים בדרישות התקן עבור שריפות, רעידות אדמה ועוד.

משרד בהתאמה אישית

המבחר של משרדים להשכרה ניידים מאפשר בחירת מבנים בהתאמה אישית מלאה. בין היתר התאמה אישית של משרד להשכרה נייד ניכרת בגודל המשרד, צורתו, עיצובו, חלוקת חלליו, והחומרים ממנו הוא עשוי. כמו כן, חברה מקצועית תעניק ללקוחותיה ייעוץ אישי בבחירת משרד נייד להשכרה שמתאים לצרכיה, בין היתר מבחינת מאפייניו, מחירו, זמני אספקתו, מיקומו, משך השכרתו וכדומה. כך למשל, ניתן לבחור במשרד עם רצפת פי.וי.סי או רצפת פרקט, עם תאורת לד או ניאון, עם תקרה גבוהה או מונמכת, עם או בלי צלונים לחלונות, עם אפשרות להוספת חדר מקלחת ועוד.

מאיפה משכירים משרד נייד?

אם אתם שוקלים להשכיר משרד נייד כדאי שתחפשו אחר חברה מקצועית ומומלצת בתחום,  שיש מאחוריה שורה ארוכה של לקוחות מרוצים, ואשר מספקת משרדים ניידים להשכרה שהינם איכותיים ועמידים ברמת תחזוקה גבוהה ביותר. דוגמא מעולה לחברה שכזו הינה א.רסי, המתמחה בתכנון, בניה, מכירה והשכרה של מגוון סוגי משרדים ניידים, בשלל שיטות בנייה תקניות ומתקדמות, ובאיכות גבוהה ביותר של חומרים והליכי ייצור. זאת לצד שירות מקצועי אמין ומהיר,שמחויב ללוחות זמנים. החברה מספקת משרדים ניידים בהתאמה אישית לצרכי כל לקוח עבור מחירי נוחים והוגנים.

להשכיר או לקנות?

לא אחת חברות מתלבטות אם כדאי להשכיר או לקנות משרד נייד. התשובה לשאלה זו אינה אחידה והיא משתנה בהתאם למאפייני וצרכי העסק. הפרמטרים השונים המשפיעים על ההחלטה באם לקנות או להשכיר משרד נייד כוללים:

  • צורכי המשרד- אם מדובר במשרד זמני לתקופה מוגדרת עדיף להשכירו. מנגד, אם מדובר במשרד שנדרש לתקופה ממושכת לא אחת עדיף לרכשו.
  • פרויקטים זמניים- חברות המנהלות פרויקטים זמניים במיקומים שונים, נדרשות לבחון מה יותר משתלם להן – להשכיר או לקנות משרד. בבחינה  זו יש לכלול את מספר הפעמים בשנה שיש צורך במשרד ועלויות שינוע והובלת המשרד באופן עצמאי או בעזרת חברה משכירה.
  • מסגרות תקציב- היכולת של חברה להשקיע בקניית משרד נייד חדש מכתיבה גם באם עדיף לה לקנות אל להשגיר את המבנה.
  • מיידיות- במקרים בהם יש צורך במשרד מהיום למחר הדרך המהירה ביותר לקבלו היא על ידי השכרתו. יחד עם זאת, יש לציין כי גם תכנון, בניית והתקנת משרד נייד חדש למכירה אינה כרוכה בהליך ממושך, והוא נמשך מספר שבועות או חודשים בודדים בהתאם למידת מורכבות המבנה.

א. רסי בע”מ חברה לבנייה קלה מתקדמת מבצעים מגוון פרויקטים באיכות גבוהה.

קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני