להתייעצות מהירה מלאו את הפרטים הבאים:

המדריך לבניה חכמה מ - א' עד ת'

כולנו רוצים להיות חכמים, ובוודאי כאשר הדברים מגיעים לבניית מבנים קבועים או ניידים – משימה יחסית מורכבת הכרוכה בעלויות לא מבוטלות. אם כן, חשוב לדעת שתחת המונח “בניה חכמה” מצויות שיטות שונות שחלקן יותר נפוצות בארצנו וחלקן פחות, בדגש על בנייה בפלדה ובעץ. מה שהופך את הבניה הזו לחכמה הוא שחלק נכבד מהמרכיבים של שלד והקירות מורכבים במתחמי החברה ולאחר מכן משונעים ומורכבים בשטח, מה שתורם למהירות פרויקט הבנייה, לחיסכון בעלויותיו ולשמירה על איכות הסביבה. בשורות הבאות נביא מדריך מקוצר לבניה חכמה.

שלב ראשון – פנייה לחברה מקצועית

בניה חכמה היא ענף מתפתח בישראל ועדיין לא רבות החברות שיודעות לספק מענה מצוין בתחום. לכן בשלב ראשון כדאי לבנות אל חברה כמו א.רסי האמונה על שיטות בניה מתקדמות ויודעת לתת פתרונות איכותיים ובסטנדרטים גבוהים לצרכים משתנים של לקוחות. בחברתנו יבחנו ביחד אתכם את כל הפרמטרים הרלוונטיים כגון מהות המבנה עצמו (החל בבית קרקע קבוע למגורים ועד למבנה יביל לשימוש בנקודות שונות), תנאי השטח, מסגרת התקציב שלכם, מסגרת הזמנים שלכם וכן הלאה. מכאן והלאה ממשיכים אל השלבים הבאים.

שלב שני – פעולות ראשוניות

חברתנו מספקת תהליך בניה חכמה מתחילתו ועד סופו בכל סוגי המבנים ובכל השלבים. כך, במידה ותחליטו לעבוד איתנו נמשיך ונספק מענה למדידת השטח המדויקת לצורך תכנון מבנה המנצל בצורה מקסימאלית את השטח הנתון. לאחר מכן נעבור לשירותי אדריכלות ועיצוב פנים עם אנשי מקצוע המכירים היטב את הבניה הקלה, המכונה גם בניה חכמה, לרבות חומרי הגלם והיכולת לתת מענה איכותי וחסכוני ללקוח. יש לציין כי אנו בהחלט יודעים לתכנן מבנים חכמים בבניה קלה הכוללים התאמות וחיזוקים נדרשים לתנאי מזג אוויר וסביבה מיוחדים, לרעידות אדמה, לממ”דים וכדומה. כמו בכל סוג של בנייה, בשלב הבא יש לאשר את התוכניות האדריכליות מול הגורמים הרלוונטיים, למשל מול וועדת תכנון ובניה מקומית, ואנו מלווים אתכם גם בנושא זה.

שלב שלישי – עבודה מעשית

לאחר שהתקבלו היתרי הבנייה מהגורמים הרלוונטיים נוכל להתחיל את העבודות בשטח, המתחלקות בין עבודות המבוצעות באתר הבניה עצמו לבין אלו המבוצעות במתחמי חברתנו. באתר עצמו יבוצעו במידת הצורך עבודות עפר להגנת השטח וכן הנחה של יסודות בהתאם לגודל המבנה, חומרי הגלם, כמותם ומשקלם. במקביל, במתחמי החברה תבוצע עבודת בניית השלד המבוסס לרוב על פלדה, ועשוי לכלול חומרים שונים כגון פוליסטירן. גם את הקירות והחיפויים ניתן לייצר לרוב במפעלינו עם מגוון חומרי בידוד, ולאחר מכן הן השלד עצמו והן הקירות משונעים לאתר הבניה ומורכבים בצורה בטוחה, מקצועית, איכותית ומדויקת.

שלב רביעי – תשתיות וגימורים

לאחר שהשלד חובר ליסודות והורכבו עליו הקירות והחיפויים, רצפות, גג, חומרי בידוד וכן הלאה, עוברים לחיבור תשתיות המבנה כגון חשמל, מים, גז, תקשורת וכן הלאה, וזאת בנקודות חיבור שהוכנו מראש. לאחר שמסיימים את התשתיות ניתן לעבור לעבודות הגימור כגון התקנה של חלונות ודלתות, טיח, צביעה וחיפויים, כלים סניטאריים, מטבח וכן הלאה.

שלב חמישי – נכנסים לבית

חשוב לציין שהתהליך כולו מבוצע על ידי אנשי מקצוע מיומנים ביותר, האמונים על שיטות מתקדמות של בניה חכמה ובהתאם לסטנדרטים גבוהים במיוחד. לאחר שהעבודות הסתיימו לשביעות רצוננו ולשביעות רצונכם המלאה, ניתן להיכנס אל המבנה החדש ולהתחיל לעשות בו שימוש – בין אם למגורים, כיתת לימוד, בית כנסת וכיוצא בזאת.

קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני